Czy mogę stworzyć własny scenariusz usługi?

Usługi opisane w dziale Konkursy SMS to jedynie przykłady typowych realizacji. Każdy projekt ma swoje charakterystyczne cechy i dlatego każdy traktujemy osobno. Opisane usługi służą jedynie wstępnej klasyfikacji i pomagają ustalić skuteczność kampanii. Jesteśmy otwarci na nietypowe koncepcje, a dzięki…

Cennik usług premium SMS/MMS

Podstawowym parametrem z punktu widzenia użytkownika jest koszt wysłania pojedynczej wiadomości. Dla wiadomości SMS możliwe stawki to: 0,50 zł netto 1 zł netto 2 zł netto 3 zł netto 4 zł netto 5 zł netto 6 zł netto 9 zł…

Wyślij kod SMSem

Ten rodzaj promocji SMS jest często stosowany przez duże firmy z branży FMCG. Na każdym opakowaniu produktu – w przypadku napojów zwykle pod kapslem – umieszcza się unikalny kod inny dla każdego opakowania. Do niektórych z kodów przypisana jest wygrana.…

Głosowanie SMS

Głosowanie SMS to prawdopodobnie najbardziej popularny rodzaj konkursu SMS. Polega na oddaniu swojego głosu na jednego z wybranych uczestników, produktów etc. Wygrywa ten, kto uzyskał najwięcej głosów. Warto zwrócić uwagę, że mamy tutaj 2 potencjalnie odrębne grupy – obiekt konkursu…

Quiz SMS – z czym to się je?

Quiz SMS jest często wykorzystywaną formą konkursu SMS, która wymaga pewnego zaangażowania ze strony uczestników. Ci bowiem udzielają odpowiedzi na jedno lub więcej pytań otrzymanych SMSem. Ważne jest udzielenie poprawnej odpowiedzi w jak najkrótszym czasie. Czas jest w tym przypadku drugim…

Elementy niezbędne dla uruchomienia usługi SMS

Aktywowanie usługi SMS musi być poprzedzone spełnieniem następujących warunków. Ustalenie kosztu wysłania wiadomości SMS. Dostępne są następujące wartości: 0,50 zł netto 1 zł netto 2 zł netto 3 zł netto 4 zł netto 5 zł netto 6 zł netto 9…

A co ze statystykami konkursu SMS?

W ramach każdej usługi SMS udostępniamy klientom platformę PRO-SMS pozwalającą na skuteczny monitoring kampanii realizowanych poprzez kanał SMS/MMS Umożliwia ona podgląd statystyk ruchu, a także precyzyjną analizę skuteczności przedsięwzięcia. W bardziej skomplikowanych sytuacjach tworzymy dodatkową funkcjonalność dostosowaną do specyfiki danej…

Jak przebiega proces tworzenia nowej usługi SMS?

Tworzenie usługi zaczyna się od pomysłu. Naszym zadaniem jest ustalenie wszelkich jego szczegółów oraz zniwelowanie niebezpieczeństw, które mogłyby zagrozić powodzeniu przedsięwzięcia. Na podstawie wstępnych ustaleń próbujemy dopasować mechanizm, a w przypadku bardziej złożonych koncepcji opracować własny. Na tym etapie powinien…