konkursy sms

Newsletter SMS to dobre narzędzie stałego kontaktu z klientami. Standardowe wiadomości wysyłane drogą mailową mogą zniknąć w gąszczu innych elektronicznych listów codziennie zasypujących skrzynkę odbiorczą.

Newslettery SMS to dobre uzupełnienie standardowego sposobu przesyłania wiadomości o nowościach.

Krótka informacja jest natychmiast zauważona przez odbiorcę i jeżeli nie ma natarczywego charakteru może pełnić bardzo przydatną i pożądaną funkcję.

W każdej chwili odbiorcy mogą zrezygnować  z SMS newslettera – wystarczy wysłać SMS o treści „PREFIKS STOP”, a także łatwe wznowienie – „PREFIKS START”.

Często wykorzystuje się ten mechanizm w usługach przypominania o zbliżających się terminach.

Zalety

  • Łatwość dotarcia do klienta
  • Doskonałe uzupełnienie dla newslettera drogą mailową
  • Wiadomość łatwa do zauważenia
  • Łatwe włączanie i wyłączanie funkcji newslettera dokonywane przez klienta

Wady

  • Konieczne jest odpowiednie ustalenie częstotliwości wysyłania wiadomości, a także ich treści, aby nie stały sie uciążliwe dla odbiorców