konkursy sms

Najczęściej wykorzystywaną formą konkursu jest quiz SMS, w którym uczestnik udziela odpowiedzi na jedno lub więcej pytań otrzymanych SMSem.

W tym przypadku najczęściej wykorzystuje się pytania zamknięte, to jest takie, gdzie trzeba wybrać jedną odpowiedź z listy możliwych odpowiedzi np. odpowiedź A, B lub C. Dla ułatwienia wskazania laureatów wykorzystuje się również drugi warunek, jakim jest czas udzielenia poprawnej odpowiedzi.

Coraz częściej jednak w konkursach SMS stosujemy pytania otwarte, które w większej mierze potrafią zaangażować uczestnika w świat marki lub produktu.W takiej sytuacji laureatów wskazuje komisja konkursowa.

Zalety

  • Duży zasięg
  • Duża atrakcyjność zabawy
  • Przy odpowiednim doborze pytań – duża skuteczność marketingowa

Wady

  • Możliwość pomyłki w udzielaniu odpowiedzi
  • Większe prawdopodobieństwo ewentualnych reklamacji